NOTA DE LA COMISIÓN 12 de OCTUBRE:

NOTA DE LA COMISSIÓ 12 D’ OCTUBRE:

Un any més ens disposem a celebrar amb ilusió l’acte festiu i reivindicatiu del 12 d’Octubre, dia nacional d’Espanya.

A Barcelona ens reunirem com ho hem fet durant aquests darrers anys a la Plaça Sant Jordi de Montjuïc a les 12h (una mica més amunt del Poble Espanyol), en un ACTE PÚBLIC AUTORITZAT per la Delegació del Govern.

Els enemics d’Espanya, que están ultimament eufòrics amb les seves reivindicacions separatistas, esperan ansiosament qualsevol equivocació per la nostra part, per demanar la prohibició de la manifestació pacífica en señal de l’amor que sentim per la nostra patria. Roguem als participants que tant la presencia estètica com els comportaments es vigilin el màxim.

Sabem, per anys anteriors, de la presencia de persones que s’infiltren entre nosaltres per desacreditar-nos amb comportaments i actituts que no tenen res a veure amb l’estil de les entitats organitzadores que pertanyen a la comissió. El nostre Servei d’Ordre Intern té instruccions per actuar inmediatament davant aquests “provocadors” professionals enviats i financiats des de les clavagueres del sistema.

Per altre banda i donat les considerables despeses que aquesta celebració origina, i sabent que totes les aportacions surten de les butxaques dels convocats, solicitem a cada grup que posa paradeta de venta de material que colaborin amb una aportació de 30€. Durant el matí, una persona autoritzada pasará a recollir aquesta aportació. Recordem a aquestes entitats,, que no tenen res a veure amb la Comissió convocant, que NO están autoritzades a la difusió ni a repartir material de propaganda (octavilles, tríptics…) dels seus respectius grups.

Per últim la Comissió dóna les gracies a totes les persones anònimes que any darrere any fan posible aquest exercici de llibertat d’expressió que molesta enormement en aquesta Dictadura d’elits financieres.

Aquest any, més que mai, davant la deriva en tots el ordres, que pateix la nostra Patria, et demanen un acte de compromís i valentía.

Un any més et demanen que donis la cara per els teus antepassats i per els teus descendents, per els nostres ancestres i per els nostres fills i nets.

T’hi esperem !!!

Visca Catalunya Espanyola !!!

Endavant per Espanya !!!

NOTA DE LA COMISIÓN 12 de OCTUBRE:

Un año más nos disponemos a celebrar con ilusión el acto festivo y reivindicativo del 12 de octubre, Día Nacional de España.

En Barcelona nos reuniremos como lo hemos hecho durante los últimos años en la Plaza Sant Jordi de Montjuic a las 12h. (un poco más arriba del Pueblo Español), en un ACTO PÚBLICO AUTORIZADO por la Delegación del Gobierno.

Como sea que los enemigos de España, que están últimamente eufóricos con sus reivindicaciones aldeanas separatistas, esperan ansiosamente cualquier equivocación por nuestra parte para pedir la prohibición de esta manifestación pacífica de amor a nuestra Patria, pedimos a todos los asistentes, que tanto la presencia estética como los comportamientos se vigilen al máximo.

Sabemos de años anteriores de la presencia de personas que, sin ser de los nuestros, se infiltran entre nosotros, para desacreditarnos con comportamientos y actitudes que nada tienen que ver con el estilo de las entidades organizadoras pertenecientes a la Comisión. Nuestro Servicio de Orden interno tiene instrucciones precisas de actuar de inmediato ante tales provocadores "profesionales" enviados y financiados desde las cloacas del Sistema.

Por otro lado y dados los considerables gastos a los que asciende la celebración de esta jornada, y sabiendo que todas las aportaciones salen de los bolsillos de los convocantes, pedimos a cada uno de los grupos que ponen puestos de venta de material durante este acto, colaboren con la aportación de 30 € a la Organización del mismo. Durante la misma mañana, una persona autorizada se pasará a recoger esta aportación. Recordamos a estas entidades, ajenas a la Comisión convocante, que NO están autirizadas a la difusión ni reparto de material de propaganda (octavillas, trípticos, etc) de sus respectivos grupos.

Por último la Comisión da las gracias a todas las personas anónimas que año tras años hacen posible este ejercicio de libertad de expresión que molesta enormemente en esta Dictadura de elites financieras que hacen y deshacen a su antojo.

Este año, más que nunca, ante la deriva en todos los órdenes, que padece nuestra Patria, te pedimos un acto de compromiso y valentía.

Un año más te pedimos que des la cara por tus antepasados y por tus descendientes, por nuestros ancestros y por nuestros hijos y nietos.

Te esperamos !!!

Visca Catalunya Espanyola !!!

Adelante por España !!!